lite bandy

 Daniel i full fart, dessa bilder är från Broberg matchen i lördags. Geholm är fotograf.

 härliga bilder tycker jag.

I morgon gör anna sitt sista Lucia framträdande... lite sorgligt... de har haft det mkt roligt... så det känns nog lite i hjärtat på dom:-)

synd att man inte fått ngr bra lucia bilder på henne ohc flickorna...

go natt... 2 dagar kvar till körkorts tentan... åå vad jag har pluggat...fyfannn :-((

jo jo...måste bara säga... en av killarna i laget som spelar en försvarsroll... sa i halvlek tror jag det var... fan grabbar... ni spelar så jäkla bra så man blir rörd... blir rörd av att titta på er sa han:-)) fniss visst är det gulligt...

Kommentarer
Postat av: Carina

I kväll såg jag Luciorna för andra gången i år,
de är verkligen duktiga att sjunga tjejerna, hälsa dotra det ;)
Och tack för din reklam för min julsaga.
Kram.

Postat av: Lasse

HEJA DANIEL!!
Längtar verkligen att komma upp och se lite bandy igen....

2007-12-18 @ 20:48:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback