bandy och ännu mera bandy

Igår jobbade jag som match sekreterare när byn mötte Villa Lidköping. Det gick som jag kände redan i förväg....kul...det är super att jobba som match sekreterare för då är man så nära det någonsin går utan att själv delta i spelet...
Det är kanon tycker jag.

Hundarna har bara fått promenad och krutov har fått lite mera krav på sig i vardagen...vardags hyfs...det är en kamp hela tiden....att få honom lugn...och han är så himla mkt bättre så jag ska inte klaga nu mot för hur det har varit...Nu börjar han bli redo för lite mera krav...sakta men säkert:-)

Kärleken ska figurera som husse fullt ut i kväll, natt och hela dagen i morgon. Jag lämnade hundarna där...kocco verkade inte gilla läget när hon förstod att hon skulle stanna...jag måste erkänna att jag inte haft tid att berätta det för henne....har haft fullt upp hela eftermiddagen och kvällen.
Jag och sonen ska till Västerås i morgon. Bussen går 04,45....när vi ska upp....03,45....det är hemskt...fy fan om jag får använda de orden och jag brukar aldrig be om lov att göra det heller så...fy fan...
Han har bandy cup där hela dagen. Vi beräknas vara hemma runt 19,00 tiden....det blir lång dag det :-) Så tusen tusen tack ulf för att du hjälper mig med hundarna...jag kan ju inte be vem som helst...dottern i huset skulle antingen låsa in dom på toa hela tiden för å slippa se/höra dom...;-) eller få ett nervsammanbrott och fly  i vild förtvivlan...;-)NÄ...passa mina hundar är absolut inget för henne...fniss
Vi hoppas på bra väder när vi ska vara ute så mkt och många vinster :-))
Nu ska jag försöka "knyta" ihop alla saker och kolla så allt är med. Och slänga mig i sängen...

Ni får en rapport om hur det gick...kanske inte i morgon men så fort jag kan....

god natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback