diverse



Första bilden är från en promenad .... i den stora skogen:-)
Nästa bild har jag lyckats få krutov att vara still så jag kan fota dom..
3 bilden är på marianne och krutov.... vi tränade vind och han blir ju sååå glad när han hittar henne...svårt att vara still...:-))
Lea är mariannes hund. Krutovs favvo... och koccos hat objekt.
4 bilden från kygelvallen en fin höst dag... när jag var lite piggare....

Har tränat ljud i dag på morgonen... mkt bra.... 1 platsliggning i dag och en i  går då han låg hela tiden !! tjo ho!!!..

Uppletande i går och han var så illa tvungen att busa lite innan han kom med första förmålet... Det roliga med träningen var att det var helt främmande föremål för honom... och han tog dom utan att blinka....

nä nu måste jag gå här i från... suttit en liten stund nu..

huj så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback