Frånvarande

Blixten slog ner i syrrans kåk här på gården... PANG . Ingen här på gården har nog varit med om värre SMÄLL.
All deras teknik gick sönder. Så här såg en av deras kontakter ut.
Jag hade turen att ha dragit ut allt. MEN telefonerna, modemet och rautern gick. Så jag har varit utan dator i flera dagar... hemska känsla...fniss

Dagarna rullar på. Det är mycket djurprat och en hel del frisseringar. Lite roligt att sommargästerna har hittat till mig. Har haft några turister som velat snygga till sin hund så det känns ju skit roligt.

TYVÄRR har jag inga nya före efter bilder att visa er då jag glömt kameran MEN jag kan visa er en annan efter bild...

Hm inte bara hundar och katter vill frisseras. En dag kom "kusin" Kalle in.... Moster... kan du raka mig?
Självklart, tog fram rakapparaten och laddade med 3an skär, håll i dig kalle för nu kör moster :D
 Snart klar :D
Som betalning fick jag en goen KRAM. Mm mysigt :D och moster smälter så klart.

Kommentarer
Postat av: Anna.. tassar in....

Oj himmel jaaa jag vet..förra året hände samma sak i sommarhuset..inget kul alls..



Ha ha så du leker frissa..härligt..

Postat av: ejmis

Usch så hemskt med ett åsk-nedslag!!

Jag tycker det är otäckt när det dundrar och blixtrar och det är vrkligen ofta nu för tiden.

2010-07-15 @ 23:46:38
URL: http://ejmis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback