Så rätt för mig

Fick med mig dottern ut på min dagliga morgonpromenad i skogen före frukost.
 
Så underbart tycker jag. ALDRIG MER sa hon..
Tänk så olika man uppfattar saker och ting.

Min upplevelse: SÅ RÄTT för mig
Hennes upplevelse: SÅ FEL för henne

Å det kan ju jag inte fatta hur hon kan tycka så och virse versa... :D

Lite nostalgi. BIlderna är från sonen och mins semester för 1 år sedan då vi upptäckte världen utanför byn :D

 


Nog om det. Nu ska jag packa lite grejer för jag och Qasper ska iväg och göra en funktionsbeskrivning.
Han ska bli testad som den apportör som han är :D både på land och i vatten.

Ska bli mkt kul, har laddat batteriet och jag hoppas att jag kan fota eller ngn annan...

Ha en bra dag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback