hemma bäst

Visst är det så... men efter en sådan här vecka så känns det att åka ifrån lägret ! :D
Vilka underbara dagar.

Så bra Niina och Kenth är, så bra mina träningskamrater är... alltså. Jag är SÅ tacksam.

Tack tack för kanonträningar, tips och allt annat. Tror inte det kan bli bättre. Jag längtar så till höstlägret.

  
 

Tack Anita och Andreas för att jag fick förtroendet att ha Qasper.. han är min lilla prins och glädjespridare.



Kocco hjärtat fick vara hemma och "passa" sonen... som skulle klara sig själv hela veckan...hm... Kocco gjorde nog allt i sin makt för att se till att allt var i sin ordning.  Hm ! men det är då mkt konstigt HUR mkt tvätt, sopor, disk mm som bara väller fram trots att man är borta och inte hjälper till att "stöka" till... Eh? hur går det till ?

Full huggning nu i hemmet för att få lite ordning. Måste inhandla olja idag för att behandla altan. Måste också ut i skogen för att spåra... å vad det spritter i den gamla tant kroppen nu... glädje är bara förnamnet !

Mera glädje... fin avslutning på denna vecka... och helgen har bara börjat...  :D


Kommentarer
Postat av: Anna ..tassar in

Mmmm du det är ju rent av konstigt hur mycket som kan hända på några dagar om inte mamma är hemma :)jepp olja bör man annars..blir det sprucket o torrt..

Postat av: maria och aston

Fina fina Qasper! Brorsan hälsar att han är avis - han vill också åka på läger...

Snart fyller dom 1 år våra fantastiska killar, otroligt va fort tiden går.

Börjar det inte bli dags för er att tävla snart - väntar med spänning på fina resultat! :-)

2010-05-08 @ 22:59:02
URL: http://tollaraston.blogspot.com
Postat av: Anita

Jag blir så varm av att se er, samspelet, kontakten men viktigaste glädjen hos er båda. Tack för glädjande rapporter under veckan. Tror på er!



Carpe diem

2010-05-09 @ 11:19:45
Postat av: Mia

Jisses, man blir glad bara av att läsa... =))

2010-05-09 @ 16:55:56
URL: http://matmia.blogg.se/
Postat av: secret agent 007

Heter den där hunden titan?

2010-05-11 @ 22:41:43
URL: http://nope.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback