Utbildning hela veckan

Helgen har varit kanon. Mkt bra :D ... "tanten" mår bra nu... får man säga så ?.. erkänna att man för tillfället mår riktigt bra. Det känns som det var så länge sedan.

Tidig morgon idag då jag ska till skogs för att göra en funktionskontroll med Kocco. Hon är ju egentligen "pensionär" ... men kan vara kul att testa av henne lite. Jag skulle aldrig ta ut henne i ett "skarpt" läge men så här på kul.

Veckan som kommer är jag på utbildning. 2 dagar fortbildning inom klipp/trim hos Trimkompaniet. Ska bli så himla kul att komma tillbaka till "skolan"... få lära sig lite nyheter och träffa trevliga människor.

Sedan väntar 3 dagars lydnadsträning hos Svartberg... så himla kul. Alltså .... KAN DET BLI BÄTTRE? fniss fniss

Bjuder på lite hundbilder från fredagen... killarnas sista dag ... De har varit jätteduktiga. Tack för hjälpen killar... !

 å efter
Killarna fick göra en antifäll och bad på en rottiskille.
 
Ett besök hos veterinären gjorde vi i fredags också då det var dags för mina hundar att få sin vaccination... så tiden gick fort.

HA EN BRA VECKA...

Kommentarer
Postat av: Anna.. tassar in..

Så härligt att du mår bra...då blir jag såååå glad..ha det gott i skogen...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback