Ett mail kom

Nu när jag kom hem från kärleken ulf så satte jag mig här....fick ett mail från en tjej som gått min djurkommunikations kurs.
Hon var så nöjd...och hon tränade flitigt , hade "kö" av djurägare som ville hon skulle träna på deras djur. Hon var så lycklig att kunna hjälpa djuren och deras ägare.

JAG blir så lycklig av det. Jag har lyckas lära ut, jag hade en givande kurs, jag har lyckats att i allafall en, bli aktiv med sitt tolkande...och som är ödmjuk inför det. Kanon.
Nu var det ju så att alla 8 deltagare i min kurs lyckades...de blev förvånad över att det var så lätt...fniss...jag vet inte hur aktiva de är men jag hoppas jag får en rapport om det vid tillfälle, de har i allfall fått verktygen av mig, och på kursen fick de in mkt om djuren vi tränade på så KAN....de KAN de...Och för mig var ju det otroligt att jag lyckades få dom att förstå hur...man gör...

DU kärleken....tycker om dig... :-) ha en bra dag i skogen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback