Magen i fyra hörn

all dess jul mat i all ära men finns det inget stopp,,,, nu får det vara bra för denna gång. Jag som inte heller kan äta så mkt av julmaten på grund av min tarm sjukdom. Men jag har haft mkt dålig karaktär denna jul så magen är inte bra. Jag ser ut och jag känner mig som en gravid kvinna i 7 månaden.
Nu ärdet bara att genomlida plågan och hoppas att det går över om några dagar.

Vi har annars haft det underbart i julhelgen, med långa härliga promenader (jag, kärleken och hundarna)och lite lite hundträning. Gjorde ett uppletande i går medhundarna oc h det är så himla kul med lille krutov, han vet inte vad han gör egentligen...det är andra ggr jag provar men han springer och letar och hittar en grej, han ger sig inte, och kommer med den med lite tur ;-) annars vill han ju gärna äga grejerna själv. Fast tanta är så pass gammal;-)) så är hon snabb ibland,.... snabbt upp med godis påsen och då kommer han...vi lekte först med grejen ha n kom med och det gillar ha n jätte mycket...sedan fick ha n korv...
Detta kan bli bra.....med lite träning så... Han är så villig till att arbeta,,,,visst lite självständig är han men jag känner mig inte orolig fördet...det löser sig.
Jag har verkligen int e haft bråttom med honom....men honom har jag frått träna passivitet...och stadga, vi har långt kvar men det är bättre, mkt bättre.
Kocco var suverän igår påuppletande. Detta med krutte har gjort att hon tänt till lite. Hoppas det håller i sig.

Idag är jag ledig för barnen är hos mig...men i morgon måste jag nog jobba, inte kul , inte kul....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback