Oj fel ordning

Men vad konstigt... inlägget jag skrev i usa hade tydligen inte kommit in i bloggen... och nu när jag uppdaterade så kom det före det jag skrev nu... ja ja teknikens under....

Jag har tränat lite med hundarna... de har varit lite hysterisk... och de verkar mkt trötta efter vistelsen hos Malin... Malin är i alla fall underbar med hundarna... man känner sig så trygg när de är hos henne.

Min hjärna verkar inte funka som vanligt... har mkt längre kablar än vanligt ! kanske därför också som träningen har varit kajko...

Koccos uppfödare med unghund har blivit uppflyttad till lägre klass..
Koccos syrra Kobra... hennes matte Jeffa  super duktig... tävlat med unghunden och blivit uppflyttad till lägre klass.. ohc fått 2 första pris i II:an. Har hänt mkt nu när jag varit borta.. Jätte grattis till er båda

Man blir så imponerad!... vi har liksom inte kommit ngn vart känns det som...  vi har så långt kvar till att få till en tävling så det känns sååå långt borta! Känns som vi aldrig kommer att komma dit fniss fniss...

Nu måste jag nog försöka ta i tu med en resväska i allafall... Har nämligen precis bjudit hit folk till i morgon...Så då måste jag ta bort allt som ligger på golvet!!!   oj oj ... ohc jobba måste man... annars hade jag kanske hunnit med det i morgon....

tja gott folk... ha det bra
vi höres mera

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback