oj vad tiden går fort

men det är väl ingen nyhet, att tiden går fort. Det har varit en hel del hundträning, enbart  skogsträning. Båda hundarna riktigt på hugget. Har provat att göra spårupptag med krutov i vallad rå terräng och det gick kanon... inga konstigheter. vilken liten hund han är.

I går åkte vi till veterinären för jag misstänkte noskvalster.... han skötte sig så bra.... och det är ju skönt när man vet att han har temperament:-)

I Tisdags var vi på hemvärnsmöte...bra möte där vi hemvärnsförare fick göra vår röst hörd... :-) det blir nog bra.

Mor fick komma hem igår... hon var så lycklig över det... tror jag det...

tänk vad tråkigt det är när inte solen är framme... men det är ganska tidigt än så solen kanske hinner upp i dag också... det får vi hoppas.
Idag väntar ett djursamtal, motions tur med hundarna och förhoppningsvis lite hundträning. Sedan blir det väl lite mys hemma hos vännen, antar jag. Så ser min dag ut i dag... sedan får vi se om det blir ngt mera....

Om vi inte hörs före så ... GLAD PÅSK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback