det ska vi fira:-)

Firats har det gjorts i kväll... vi tyckte vardagen är lite små tråkig emellanåt så idag´skulle vi fira tyckte jag... MEN vad ? ska vi fira frågade jag dottern... vi funderade en kort stund då anna kom på att vi skulle fira robin som fått jobb.. Jätte bra...
Jag skickade henne och handla lite gott så jag kunde ut i skogen å träna hund... Det var väl en bra arbetsfördelning tycker jag:-))
Spårträningen gick mkt bra ... jättekul...

Vi (jag,anna, ulf, robin) satt å väntade på sonen som skulle komma hem från barmarksträningen... när han kommer in säger han... IDag har jag slagit personligt rekord!... å log med hela ansiktet!. Jag har sprungit 9,2 km berättar han mkt stolt.

MEN skrek jag... då har vi ytterligare en grej att fira... Så vi mumsade glass mm i stora lass....:-))
Blev mkt surr vid köksbordet... och jag tycker det är så otroligt härligt att alla är samlad och man sitter och  surrar och skrattar och mår bra.

Härlig avslutning på den här dagen... ska nog gå  å natta kudden tror jag;-)
Men måste bara berätta.... Förra året fick jag 4 punkteringar på  mindre än 1 år.... sista ggr var strax före vinterhalkan... jag cyklar ju normalt året runt... jag tog det som ett teckan att jag ska inte cykla... jag har kämpat på att gå till jobbet varje dag... visst ärj ag lat ibland och knycker pappas bil men oftast går jag.

I går frågade jag Anna.....om jag fick låna hennes cykel för det tog emot så att gå...det tar ju sådan tid....visst sa anna.... jag lånade cykeln igår.... ohc idag ... tror ni inte på fan... idag när jag cyklar iväg håller det på att bli pyspunka...  helt sjukt.... Jag vill cykla för man spar så mkt tid... tråkigt att gå i 30 minuter till och från jobbet varje dag... när det kan ta 10 minter att cykla...

go natt

Kommentarer
Postat av: Carina

Här är en som knappt cyklar alls nu för tiden.
För långt till jobbet Alfta-Edsbyn, kom inte och säg något annat :/
Och när man är hemma så ska ju doggen med och hon är inte skapt för att springa efter en cykel precis.
Hmm, finns det några mer undan flykter att ta till?
;)

Postat av: Carina

jälkars (opps)
Glömmde gratta pojkarna dina !
Grattis för rekordet
och jobbet boys

2007-08-21 @ 23:39:07
URL: http://goldiesmatte.blogg.se
Postat av: Jenniefer

Det är aldrig fel att fira :):)
Hoppas du och hundarna har det bra & haft en skön sommar.

2007-08-22 @ 19:41:58
URL: http://canovills.webb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback