kram

Vill ge alla jag känner en jätte stor kram idag... det är väl en sådan dag idag va?! ... jag är väl ingen romantiker så jag behöver inte alls ha ngt .... jag glömmer så lätt själv men min dotter tyckte absolut att jag skulle köpa ngt till ulf.... så det har jag gjort...har inte träffat han än bara ....

Nu är det lugnt.... har gått 1 mil med hundarna. Jag ohc grannen Marianne och hennes två hundar, Allis och Leya... det tog oss 2 timmar...fniss... Men då stannade vi och gjorde en uppbindning... vi tränar ju våra bebisar...( krutov och leya) till försvarsmakthund och måste då ha bas träning... och så fikade vi.. Marianne hade kokat kaffe och tagit med äpple....
kaffe och äpple stod vi och smaskade på medans hundarna var uppbundna.

Krutov varvade upp lite med inte så farligt men då hade vi ju gått i en timma förståss.... så han var kanske lite lugn för det.... fniss...

Så nu är det så jäkla behagligt skönt här hemma så ni kan inte tro... tidigare idag när jag kom hem från jobbet var han så galen så det likande ingenting... sonen vill jag skulle köpa olja till skotern... jag var tvungen att ta med krutte till andra sidan ( bildelar ligger närnligen på andra sidan gatan) för de stod inte ut här hemma... Och på Bildelar skrattade de hjärtligt över hans vildhet....
Expediten sa: Hurru...det var lite fart i den där, ååå så skrattade de gott alla i butiken....
Men nu njuter jag av lugnet.... härligt:-))

I morgon ska vi till plantskolan för å träna lydnad... det har vi inte gjort på 3 veckor... det ska bli så kul... kocco är jätte laddad... och krutov behöver ju miljö tränas, sitta och titta på, ta det lugnt mm mm  men om han sköter sig så tränar vi lite med...

Nu ska jag slänga mig i duschen...  och sedan är det bara att klä sig varm och åka ner till ön för sonen har träning...

höres

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback