behöver semester

I går var en bra dag igen... Med inget inbokat och jag tog det lungt som bara den... Började söndagen med att gå en lång promenad med hundarna.... som belöning blev det kaffe på ulfs altan och vi nöjt av utsikten och förmiddags solen.

Mitt på dagen åkte vi till mig och fixade en list i mitt kök. Gosade med kattungarna som är helt sjukt underbart härliga.
Lite mat och mera kaffe, men denna gång på min altan:-) upptäckte att en av  mina 3 nyinköpta självlysande lampor jag köpte till min  lilla trädgårdshörna inte fungerade... vad trist... måste jag till bollnäs för å byta... sånt gör mig så matt....

Eftermiddagen tillbringade jag i skogen med hundarna... Jag gjorde uppletande med krutov och kocco.... det gick kanon.
Sedan körde jag lydnad på hundklubben och krutov var pigg och koncentrerad.... vi provad stegen och den var jätte kul så han ville gärna springa dit och testa om och om igen...  vi har en stege som är halva höjden av den stora stegen... den känns lämplig att börja med speciellt om man har ett yrväder som inte har koll på sin kropp än....
Var inte hemma förrän kl 20,00.... vilken härlig eftermiddag /kväll...

Resten av kvällen tillbringades i min soffa ...skööönt... den har jag inte suttit i på 1,5 vecka tror jag....

Idag har jag sådan huvudvärk så jag vet inte vart jag ska ta vägen.... har endast sovit 4 timmar... orolig sömn.... där ma nvaknar och snor och somnar om och vaknar, snor och somnar om...men det är ganska så vanlig sömn när det gäller mig... så varför klaga just denna gång;-)

Magen är inte bra...orolig värre.... inte kul...
MIN KROPP SKRIKER EFTER SEMESTER!!! nu vill den ha det inte om 1 vecka!! NU NU.

Om allt går som det är tänkt så ska vi på trav i Rättvik i kväll... jag , Ulf, Pontus, Anna och Robin .
Daniel har åkt på fiskesemester till Norge med sin far och farfar... Hoppas han får det bra....

ja det var allt för denna gång;-))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback