ca 2 veckor

om jag fattat det rätt så är det bara 2 veckor kvar till vi har IS i hallen.... otroligt...sonen ska ju på sommarbandyskola veckan före skolstart.

Just nu svär jag över tangenterna... ej överens än! Vädret är soligt men inte så varmt... undrar ja vart sommaren tog vägen? Fin start i början av juni med sol och bad redan då....Men sedan har den varit borta... inte badat, inte solat, inte suttit på altan och myst... MEN sommar är det....
Å nu har 2 veckor gått på min semester... det går fort.... hoppas de 2 jag har kvar går saaakta saaakta.... VILL INTE börja jobba.... men så är det,, inte tänka på det nu herregud...Nu ska vi NJUTA av det som bjuds... :-))

Igår var det en riktigt mys kväll... Vi gjorde hemma pizza tillsammans och den blev riktigt riktigt god...Måste erkänna....första ggr i mitt liv som jag gör hemma pizza... .. men det blir nog flera ggr för det var väldigt smidigt... man köpte en ´färdig deg som mer eller mindre hoppade ur förpackning och la sig på plåten... den ni! ;-))
Lite vin och surr vid köksbordet avslutade kvällen... mysigt...

Idag... ja vad ska jag göra idag.... det fårvi se....vad dagen bjuder på...NJUTA ska jag göra.. hör att kaffet är klart nu så det blir det en kopp och sitta vid min trapp en stund... en promenad med hundarna och kanske träning... men vi får se..

kramar om

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, den har mamma också köpt några gånger och den är faktiskt god. och smidig, som sagt :)

2007-07-22 @ 14:12:13
Postat av: Anonym

Ja, den har mamma också köpt några gånger och den är faktiskt god. och smidig, som sagt :)

2007-07-22 @ 14:12:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback