fredag kväll

efter ett mkt härligt uppletande av mina hundar och hundrace ute på åkern så kände jag mig lite nöjd med hundarnas aktivitet... stackarna... jag får ju än inte gå med dom. Krutov är riktigt på viset men fick härja som fan på åkern... ohc ni skulle ha sett hans uppletande... vi har gjort detta endast 4 ggr totalt sedan i höstas... Han var kanon...  tänk vilken skillnad på kocco och honom... helt sjukt. 
Tänk vad jag har kämpat med henne... han är redan 10 ggr bättre än vad hon är nu och hon är 6 år och jag har tränat detta med henne i 5,5 år i allafall....  men hon gör så gott hon kan och det kan ma n komma långt på ;-))

Nu har vi fikat , kaffe och glass i masson... syrran och hennes familj var här... min vän och son också.. så mysigt. Men alla har gått hem nu... Ulf ska fiska i mrogon och ska upp kl 04,00... gud vad skönt å få sova ut i morgon.

Vi ska till brandstation i morgon sonen och jag... det är öppet hus... Man får prova på olika saker så det ska bli kul.
Sedan ska jag försöka få till ngt med hundarna.

Söndagen ska jag träna bevakning, det vågar jag för det är inte anstängande.. sedan har jag djurprat senare på kvällen.

Det är himla mycket djurprat och det är fantastiskt kul.

Nä nu ska jag gå till sonen och kolla på tv...
kramar om


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback