Idag

... jag bestämde mig igår kväll sent.... Jag tar ledigt idag:... Jag har ngr timmar innarbetad och jobbar jag in lite till har jag denna betald... Tur man har sånt jobb där det går bra:-))

Idag har jag ännu bara slappat... tänt ljus och käkat frukost med sonen.. Dottern i huset är i Gävle med Robin för att shoppa...

Jag ska snart göra mig i ordning, träna lite lydnad med Krutov tänkte jag. Djurprat kl 15,00... för att avrunda denna dag med att åka till kärleken...Barnen ska ju till sin far och det svider i hjärtat... Tur man har kärleken... han får trösta mig extra i kväll ;-))

Vi planerar även midsommar och det lutar åt att det blir en Vimmerby resa med alla "barn" inkl Robin.... vore mkt kul för mig tycker jag om jag får ha alla jag älskar runt omkring mig... vilken helg!... Men vi får se hur det går... planera kan man ju...
 Ulf som hittat en gammal fiske krok som låg precis vid vatten linjen... tur han hittade den först så inte ngn av hundarna hann före...

Må gott allihopa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback