oj vad tiden går...


Ja veckan som varit har varit blandad. Mycket hundträning, och en del bara vandring i skogen.
Träningarna har gått bra, känner mig nöjd. Vind har vi tränat men som vanligt otur med vinden, inte fått till en bra övning där sjukt konstigt. Spår och markering av föremål har lossnat men måste förståss fortsätta jobba på det.

Lydnad mkt bra förutom när vi var på klubben i torsdags... då blev det för mycket störning, han blev för utåtriktat. jag fick jobba så svetten rann...fniss nej då men jobbigt var det. Hans temprament kommer fram lite då.

Vandringarna i skogen har varit underbara... en av våra promenader hittade vi en hel del murkler... som vi plockade och gav Ulfs farmor.

Krutov som vanligt hittar jämt någonstans att bada...

Kattungarna växer och börjar få ögon.. det kommer bilder under helgen... nu har jag kommit på hur man får bilderna från kameran till datan... tydligen behövde jag inget program.... men skulle jag vilja jobba med bilderna ... det är det... jag inte kan utan program... ja ja.. data och jag är inte bästa vänner...

En gång i tiden hade jag ett jätte bra program, när jag startade min hemsida... då satt jag ofta och lekte med bilder och la in på hemsidan... av någon anledning tyckte han jag bodde med att det fanns ett annat mycket bättre program som han laddade ner... och vips kunde jag inte längre... jag är en vane människa och allt ska vara som det brukar...fniss i allafall när det gäller datan.... det är därför det så sällen kommer in ngr bilder på själva hemsidan... jag kan inte... :-(

Nu ska jag gå en skön promenad så återkommer jag med lite kattbilder ...

hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback