:(

suck suck.. har väl inget att skriva egentligen..antar jag...som vanligt då fniss

varit hemma idag...är helt slut i skallen, itne huvudvärk utan mentalt tror jag... febern kommer och går.... och kroppen värker i omgångar...ena stunden där och i nästa där....

Har inte orkat ngt vid datorn i dag... tränade hundarna och de var galna av iver... men jag blev helt slut efteråt....

Snön har vräkt ner här idag och det har inneburit massor av snöskottning.... jag har inte klarat det me n jag hjälpte till lite vid vår isbana ohc kara undan lite snö där så hundarna fick springa av sig den värsta energin...
Var och pysslade om fåren lite också.... men sedan var det vila igen...

nä jag orkar inte skriva mer...går å lägger mig... hoppas på en bättre dag i morgon..

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback