anna frisk...:-)

jo det stämmer...tydligen ingen influensa... på kvällen var allt borta!!! ingen feber, inge kräksjuk mm mm
Men bulan och såren i pannan är kvar.... märkligt... det kom på 5 röda sekunder och drog bort nästan lika snabbt....
I dag är hon i skolan hur pigg som helst?!

Går dagen blev lite kaus artad.... Jag skulle på ledningsmöte på jobbet kl 17,00... Hem och pysslade om anna efter jobbet, frågade lite fint...kan jag gå ut med hundarna... ville inte lämna henne hemma ensam igen...
Det var ju helt ok... åkte till kygelvallen .... härligt väder.... telefon ringer...SONEN.... Vem ska skjutsa mig till Alfta???

Va ...varför ska du till alfta? ...har träning säger han...NÄ det har du itne säger jag...för det är jag som skriver in träningstiderna på nätet så jag har stor koll på det där.... efter en del dividerande så säger han att han ska få träna med P 15 igen....
Vilken tid frågar jag.... 16,30 tror jag det var....OK ....jag tänker så det sprakar... kl var 15,30... Jag fixar det säger jag....kolla tiden en gång till för säkerhets skull... ta ngt mellanmål... jag kommer hem så fort jag kan....

Jag sätter fart på mina ben och kommer fram till bilen 15,50.... är hemma 16,00.... tar ca 10-13 minuter till alfta tror jag.... vi hinner...
Då säger sonen att det är inte förrän kl 18,00....PUH.... oj vilken lättnad.... då hinner jag fixa mat mm... å andas lite.

Vid 17,30 packar vi bilen och åker till Alfta.... i godan ro.... jag har packat med mig hundar och träningssaker för då passar det bra att träna på deras parkering... kanon....

Kl 17,45 ringer chefen.... Du behöver inte jäkta hit?!:-))
Jag -..va?! hm... men va fan... ha ha
TOTALT borta ur mitt huvud.... mötet...! .. chefen skrattade och sa... stanna hemma du....  SÅ...så gick det med det mötet... killarna fick klara sig utan mig denna gång....

Hemma från alfta runt 20,00.... kl 21,30 gick jag å la mig... helt slut... konstigt... jag brukar ju vara uppe och skrota halva "natta".... men nu gick luften ur mig.... :-))

ang ugglas adress så var janne snäll å skrev ett inlägg i förra inlägget... där hittar ni ugglas adress... kul läsning å tack janne....


fniss... denna bild har ingenting med inlägget att göra... letade efter en bild som skulle kunna passa men hade ingen ... så varför inte ta in en bild som återspeglar mina tankar i hjärnan...fniss... tankarna växlar hej vilt och har inga begränsningar att skifta ämnen..ena stunder tänker jag på det å nästa funderar jag på ngt annat ... ibland blir jag så matt på mig själv...hur jag orkar med ha ha :-))
Så varför inte ta med denna otroligt vackra bil... jag älskar gamla bilar...

ha en bra dag:-))

Kommentarer
Postat av: Carina

Phh, blev slut bara av att läsa det.
Men kör du till Alfta på 10 min så får du passa dig för "lasermannen" ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback