härlig dag

.. nä så där känner jag mig inte i dag:-) ...SOLEN skiner och det är kallt ute.

Jag är ledig i dag ska ha djurprat nu snart och sedan ska jag och barnen (daniel?) shoppa lite... å anna vill äta på MAX.... jag önskar fika ngnstans men vi får se hur mkt vi hinner med för vi har tider att passa här hemma.

Jag tjatar på anna att hon ska ta lite kort åt mig (jag har ingen bra digitalkamera för närbilder å inne bilder) på krutov ohc kattungarna... tänk han är så go med dom... deras mamma har börjat tröttna på deras vassa tänder så det är lite liv i luckan här... krutov håller på med dessa kattungar ,...hela tiden...han låter dom klättra lite på honom, han låter de komma o krypa upp mellan frambenen och magen ...de söker tutt, han tvättar dom och ser till att deras magar håller sig i trim... han är så duktig... nog för att han kan bli lite hårdhänt... men de älskar honom... när han kommer så "springer" de fram till honom... det är så otroligt härligt att se... igår kväll hade han alla 4 ungar mellan frambenen på sig när han låg ner... 

Äntligen har tankens kraft visat sina framfötter igen... så länge som jag tänkt:-) å nu äntligen har mattan i hallen åkt ut... allt är nerskruvat.... taket är målat... och all snickeri är målat:-)) tjoho...

Ulf kom igår... gå ut med hundarna du så målar jag det sista... Gulligt va... så det gjorde jag faktiskt men efter lite tjat...  kändes så dumt att jag skulle ut å ha det bra i skogen och han stå å måla min hall....

nu är det bara tapetsering kvar...
Hade tänkt leja bort det för det är inte min starka sida... men ulf sa...det där fixar vi lätt..... lätt å lätt...vet jag inte om jag tycker det är men vi fixar det... så i kväll ska vi försöka tapetsera lill hallen... kul.

Sedan ska väl Larsa komma å lägga in nya golvet.... ..det blir så bra tror jag.

huj

Kommentarer
Postat av: Carina

Med tankens kraft!!!!?
Vipps kommer någon och erbjuder sig att rusta.
Att jag inte har provat det bättre.....här går man och tror att allt hänger på mitt angagemang :/

Postat av: Carina

Glömmde säga att Krutov och kattungarna verkar hel goa med varandra

2007-10-31 @ 22:40:33
URL: http://goldiesmatte.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback