funderingar

Att inte flera skjuter sig egentligen...men usch så jag tänkte...men idag har jag kännt mig som om jag skulle kunna lägga mig med näsan i vädret fniss fniss... jo faktiskt;-) ingenting har varit roligt ... det har varit MEST synd om mig i hela världen...j o jag lovar.... å vet ni varför.... snöhelvetet !!!

Så himla himla trist med detta snöväder så fy fan...ursäkta svenskan min.... jag var jätte nere idag fniss fniss....

Ja ja nu mår jag bättre ohc ser framemot att få gå å lägga mig nå tag här...  så får vi hoppas på att i morgon blir det bra väder...

Men tänk att väder kan spela så stor roll på hur man mår....

Men jag vill ut i skogen och spåra, träna bevakning ohc har så mkt på gång som jag måste träna till och när det inte går att göra på samma sätt så blir jag nog lite less faktiskt....

En av förutsättningarna att jag ska må bra det är att jag kan träna och att hundarna att gillar det... då
är jag lycklig....

En annan är ju att få umgås med mina barn förståss !!!  Det har varit pappa vecka men har ju träffat barnen ändå flera ggr och i morgon kommer dom ...tjoho....

tänk att ma n orkar bry sig om vädret då... det är ju inget jag kan göra åt i allafall... men idag kunde jag inget annat än att sura ner mig...fniss... skönt att det vänder ...humöret alltså:-)

Men nu börjar jag bli dryg ... jag bara svammlar och det är rena rama rappakaljan igen... men så är de..

ha de gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback