morgonpigg

sitter och väntar på att skjutsen kommer... dricker lite kaffe under tiden... då jag nyss har njutit av smaskig frukost först.

Klockan ringde 04,30... alltså... det är inte kul:-( 

Nu "råma" telefon (låter som en ko när jag får sms) hon är på G.... så det är bäst jag är berädd...

Tittade på lite hockey i går efter spårträningen...å fasiken vad kul och vad bra det gick i spåren för alla 4 hundarna... vad ma nblir lycklig när man ser att hundarna jobbar ohc de älskar att spåra....

Hockey då...? glömde jag nästan bort...Brynäs vann och Leksand förlorade.... bra för mig och mindre bra för de som hejjar på Leksand....

Nu...kommer hon ...fasiken nu hann jag inte med och kackla om de jag ville..

ha en bra dag

Kommentarer
Postat av: Margaretha

Du får fortsätta att "kackla" när du kommer hem
:D
Ha det gott
Margaretha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback