mycke nu

image344

en vacker blomma fick varje ledare från killarna i P 14... tusen tack killar... så fin!
Vi bowlade och käkade taccos.... så mysigt så...bara å ladda till barmarksträningen:-)

Före bowlingen (kl 18,00) hann vi med å gratta mamma:-)) på sin 68 års dag... med smörgås tårta och annat gott.... så mysigt det med förståss, synd att jag och daniel var tvungen i väg på bandyavslutningen.

Har precis kommit hem ohc nu  vill hundarna ha sitt... har inte varit hemma ngt sedan i morse så tyvärr hinner jag heller inte idag läsa bloggar mm men jag ska, jag lovar...

Denna lilla gosegris;-) är på jobbet nu....en laika valp ....8,5 veckor som heter hjalle...image345

tror ni jag får ngt gjort emellanåt... nix ni har alldeles rätt... men det är chefens sons hund så det gör nog inte så mkt att jag ligger på golvet emellanåt... några av killarna blev lite avundsjuka på hunden en dag....
De sa : - Men Kats, varför ligger du inte så där och killar och gosar med oss för? :-)))) fniss


ha en bra dag... hoppas att jag i morgon får lite tid över.... till bloggandet.... ska på 2 möten efter kl 16,00... men hoppas kan man ju... annars får det bli på fredag.... nä nu blir hundarna tokig...måste ta dom nu... huj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback