oj vilka dagar

jag är slut...fniss... att prata, lyssna och tänka på engelska är INTE lätt för tanten kan jag lova.. snart drömmer jag väl på engelska antar jag...
Men det är mycket lättare när inte Daniel och Anna är med:-) och helst inga svenskar alls.....:-)) fniss

Dagarna har gått mycket fort, vi har varit på järvzoo, i slalombacken, falu koppargruva (jag var inte med dit) , andtjärnabovallen, dina arena mm mm

I kväll är sista natten så vi ska göra lite extra mysigt... hoppas att det bli i allafall...

oj vad klockan rusar i väg...


Det är otroligt kul med dessa ungdomar i huset...  men inget är sig likt:-)) fniss... finns ingen tid över till bloggandet...  fniss fniss

Nu måste jag rusa...fasiken vad tiden går fort... har djurprat om 10 minuter.... fort fort

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback