som vanligt

Dagarna som gått har bjudit på kanon väder och jag känner hur jag börjar tina upp sakta men säkert ... så härligt att få börja leva igen... bäst man njuter innan snön kommer igen...fniss....

har tränat hund om det funnits ledig tid,... varit lite ont om det ju...men idag spårade krutov ett spår som legati 4 timmar... kanon bra gick det,... å hans ligg markeringar börjar fungera... i allafall idag... :-))

     

1) "fäxe"  i vallen
2) vänner för livet
3) systrarna sisters
4) the usa boys
5) vallen
6) jag

Kommentarer
Postat av: Mia

Ha! Nog syns det att ni är systrar! :-)

Postat av: Carina

Härligt våriga bilder!
Systrar lika som bär verkligen :-)

2008-04-29 @ 20:04:58
URL: http://skalet2001.blogg.se
Postat av: solgudinna

Härliga bilder. Skönt att det börjar bli varmare så man kan vara ute länge. Jag sitter inte vid datorn förren nu, har haft fullt upp med annat.

2008-04-29 @ 22:39:29
URL: http://solgudinna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback