stolt så jag nästan spricker

Måste bara tala om att igår tränade jag lydnad med krutov ohc en kompis, vi letade oss till viksjöfors fotbollsplan bara för att få vara på ngt nytt ställe... där fanns det störning lite runtomkring... skolan ligger där och det var barn där och lekte på kvällen...  fotbollslirare som var på joggingturer om vart annat...

I allafall började vi med platsliggning... och trots all störning så gick det galant..... min lille bus låg så fint, visst han var mkt vaken och missade inget men han låg och det kändes säkert....

Efter det kommenderade Åsa mig i appell lydnaden, vi länkade ihop 3 moment ohc det gick mkt mkt bra !!!

Efter det tränade jag sändande till rutan där vi fått bakslag ... han är lite dålig att hitta mitt i rutan....  men det blir bättre ohc bättre. Det blev dirrigerings träning efter det...

Allt gick mkt mkt bra... så härligt å så lycklig jag blir...

krutov som valp...

image342

Kommentarer
Postat av: Scaniatjejen

Härligt att höra! Man blir verkligen stolt när de gör som de ska, älsklingsvovvarna.:-) Jag skulle vilja träna lydnad med Morris också men vet inte riktigt hur jag ska börja. Skulle anmäla mig till grundkurs på brukshundsklubben men var för sent ute så det var redan fullbokat. Hoppas det blir en till snart. Han går fint i koppel och så men inkallning funkar inte med minsta lilla störning tyvärr. Kul att du gillade mitt sovrum! Ha det bra så länge!

Postat av: Carina

Ni är duktiga båda två tycker jag.
Lydnad är något som min lilla raggsocka gör efter behag ;)

2008-04-03 @ 19:26:58
URL: http://goldiesmatte.blogg.se
Postat av: Anna

gud va söt han var där :) då var vi lyckligt omedvetande om hur han skulle bli... ;)

2008-04-03 @ 19:42:54
URL: http://chana.blogg.se
Postat av: Carina

Bravo applåder vad ni är duktiga :-)
Men detvar väl det allra sötaste,
viiiil ha vovvsing NU!!!

2008-04-04 @ 13:29:44
URL: http://skalet2001.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback