tråkigt just nu

trist är förnamnet... vill hem NU...

Det har inte varit på värsta viset i dag  ändå ...... då jag sluppet nästan all bokföring idag... Har haft medarbetar samtal idag... Har hunnit med 3 st....  det är ju intressant å kul...

Lyssnar på bra musik på radion så jag blir så fest sugen... tänk å få svänga sina lurviga ben .... på dansgolvet menar jag;-)
Det är ju så kul när ma nska göra sig i ordning och man börjar ladda inför kvällen....  så jäkla kul.... å så ut och riktigt släppa loss på dans golvet det gillar jag...  å vad jag känner mig party sugen... J ag partade nog alldeles för lite när jag var ung...fniss fniss

i kväll då... ja vad händer då.... jag har tänkt att göra ngt med hundarna i eftermiddag... spår är jag sugen på....

sedan blir det väl en tidig kväll hos kärleken antar jag... jag ska upp tidigt senast 05,00 senast! för jag ohc 3 kamrater ska till stockholm för ett symposium som heter "Påverkan eller åverkan" ....om inlärning hos hund

Det ser jag framemot väldigt mycket !!!  Det är ett roligt litet gäng också som ska åka i lag... så det blir nog lite fniss på vägen ner och hem antar jag:-)

Tyvärr strular det ju lite med hundvakt.... kärleken och min syrra drar tillfjällen med deras barn ( oj ! hur lät det där då fniss fniss men det är inte som det låter ha ha ) de brukar ju kunna hjälpa mig med hundarna..
Anna hon ska jobba  nästan hela dagen... sonen då...hm... han var så sur i morse när jag frågade så det gick ju inte så klart... helt klart fel tillfälle jag valde att fråga...
Men jag hoppas morfar kan hjälpa mig att rasta dom... annars går det åt pipsvängen.... vet inte vem jag ska muta:-)) fniss... det löser sig nog...

Som vanligt svamlar jag på... men ni behöver inte läsa...:-)

gruvar mig lite för framtiden faktiskt... upptäckte att jag är alldeles för uppbokad med viktiga prov, tävlingar, träningar mm mm usa främmande, firande av  annas 18 års dag.... mm det är så mkt i april och maj så jag vet inte hur jag ska få till det... å till råga på allt... jag har lovat att ha tävlingslydnads kurs i år ... hm Jag brukar kunna ha tävlingslydnads kurserna på klubben men sedan jag skaffade krutov så har jag inte haft tiden och orken...

MEN varför jag tackade ja...fattar jga inte än.... konstigt det där...  fniss men kul blir det...  Man ska inte oroa sig för framtiden... det löser sig nog ändå....

ha en bra helg

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja hjälp ibland blir det fullt i almanackan men bara man tar det som det kommer ordnar det sig. :D

Postat av: ejmis

Är det våren som gör att det "spritter" i bena tro??
I morse när jag mockade i stallet så spelades det sååå bra musik på radion så jag var tvungen att ta några danssteg =)

2008-04-04 @ 14:54:38
URL: http://ejmis.blogg.se
Postat av: Scaniatjejen

Oj det låter verkligen som du kommer att ha fullt upp! Men det verkar ju vara roliga saker iaf.:-) Intressant med symposiet (symposium i bestämd form??) i Stockholm och extra kul när man är ett bra gäng som åker. Så himla snällt av dig att ställa upp med lite hundtips, mail kommer omgående!:-) Jag bor i Sundsvall och ingen av de andra brukshundsklubbarna har någon grundkurs för vuxna hundar, bara valpkurser, iaf i nuläget. Är så arg på mig själv att jag var för sent ute med anmälan till den enda kursen som fanns...

2008-04-04 @ 15:04:06
URL: http://scaniatjejen.blogg.se
Postat av: Ragnvi

Utedass i all ära men..........nej måste nog satsa på ett riktigt avlopp!
Sambon härstammar från bondesläkt - där var dasset nästan som du beskriver ditt! Vårat var lite enkare det!

Kom nyss hem från skogspromenad med hunden, så hon njuter, och vi med!

Trevlig fredagkväll på dig och ha det så bra imorgon!

2008-04-04 @ 17:06:11
URL: http://Rankans.blogg.se
Postat av: PiaLotta

Visst är det en känsla så stark de där förberedelserna för festkväll och att svira ut sina fötter på dansgolvet.. de du.
Blir inte så ofta här heller nu för tiden. Jag gillar att dansa, men inte mannen.
Hoppas du får en bra dag då i morgon med allt ditt.
Kramkram

2008-04-04 @ 22:53:05
URL: http://caffepaus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback