våren är här

härligt härligt härligt... gick en underbar promenad med hundarna på förmiddagen

image360

image361

Så härligt att snön är borta nästan överallt nu... nästan.... å fort har det gått...i skogen finns det mycket kvar förståss.

Jahapp... fan va svårt det är med engelska... jag blir klen...

Vet precis vad jag ska säga men det låter aboslut inte så när det kommer ut... !! jag lovar...

Anna sa:... mamma det är inte så pinsamnt när du pratar som jag trodde MEN du behöver väl inte prata så mycket "goja" ??!!!:-))  fniss fniss...

ja detta kommer att bli mkt mkt lärorikt kan jag säga...:-)

De var mkt mkt förvånad !!! över att de skulle GÅ till skolan ... Där dom bor har de skolbuss även om de bor 150 meter från skolan... de ni... Jag minns vad alla var förvånad att vi gick så mkt hit ohc dit när vi var där... folk vände sig om för att titta på oss då... (när vi var i USA.)..

Nä nu kommer kärleken och han har jag inte träffat på länge så nu säger jag gonatt åt er....

go natt

Kommentarer
Postat av: Ragnvi

Godmorgon på dig! Visst är det härligt att vara i skogen med hundar! Häromdagen var vi ute i flera timmar och bara njöt!
Ha en bra fredag!

Postat av: Carina

Mys bilder från skogpromenaden.
Ska du inte ta med dem amrikanerna på ett skogsäventyr och berätta lite om volfen...tänk vilken upplevelse att med sig ;)
Eller...de kanske är från "landet" ?

2008-04-18 @ 23:22:46
URL: http://goldiesmatte.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback