följetong

å jag blir så matt... kanske jagar jag upp mig i onödan MEN rörmokarn och elektrikern har INTE kommit än... DE lovade igår... de har stått o trampat och väntat på golvläggarnen och jagat på mig att de vill in... jag meddelade att onsdag senast skulle de få komma in.... BRA sa dom då... MEN ingen av dom har varit här...
Stackars golvläggarn som fick jobba som fan för att hålla sitt....
Visst de kanske har fått något förhinder... men kan de inte meddela det då...???

ja ja vi får se vad som händer idag... de har nu bara 2 dagar på sig att få klart... DE har lovat att allt ska vara klart tills i morgon...

Jag mår nog lite bättre, fick feber attack i natt men har i allafall fått sova lite... skönt... Vad konstigt det är att kliva upp och inte ha några djur som måste ut ... nu kan jag bara slappa på mornarna och bara vara... vet inte om jag varit med om det någon gång... jag har nog nästan alltid haft djuromkring mig som vill ha sitt först. Har det inte varit hästar, så har det varit hundar, katter , kaniner mm mm

Dagen igår bjöd på en dvärg snauzer  ( fan jag kommer inte ihåg hur det stavas,... har nog feber i allafall) Tog en enorm lång tid för mig att göra en snygg snauzer... blir inte rik på det kan jag säga men det var den första jag gjorde i mitt liv så det måste få ta tid... jag fotade före och efter... som ni ska få se när jag kommer hem... Känns riktigt kul att få kunna göra sådan fina frisyrer.
Sedan så ville min "fröken" att jag skulle prata med hennes ena hund... så självklart gjorde jag det... en snabb prat blev det...

ja just ja... satte på te vatten nyss...bäst å kolla... huj


Kommentarer
Postat av: Ragnvi

Förstår att du blir matt! Dålig stil att dom inte hör av sig! Grr!

Ska bli spännande att se dina foton!

Postat av: Mia

Känner jag igen det där med hantverkarna??? JA!!!!

2008-08-29 @ 07:57:14
URL: http://matmia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback