allmänt

fredag och lördag har gått jättefort... jag har inte hunnit föra över bilder ännu från telefon till datorn... men kanske idag på fm... har lite att göra även i dag.... från 12 och fram till 21 så är det bandy som gäller... då åker vi till falun, sonen borta match... vi samåker med P13... därav den låååånga tiden borta... det är inte kul men vi sparar mkt pengar på att samåka så det är ett nödvändigt ont... synd på tiden bara...

Julmarknaden var jättekul... det kom allt lite folk och hälsade på... en del fikade, en del handlade och en del både och... mkt roligt och jag är jätte gärna med nästa år igen.... har väl i allafall ett kort på en gäst:) ni får se..

krutov och kocco är allt lite förkylda ... mest krutov... han fnyser och fnyser... det rinner lite ur nosen på honom... så vi får ta det lite lugnt....  det är jobbigt för honom på nätterna... stackarn... ååå jag vaknar ju varje gång jag med...

I går hade vi den årliga glöggprovar kvällen.. åter kommer med bilder och mera prat...

ha en bra söndag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback