i dag i trimmet

knackade det på dörren.... KOM IN halvskrek jag för jag höll på att bada en hund....
det  var självaste




som kom på besök :o)

Vilken överaskning...  å så kul... han önskade GOD JUL och vandrade vidare... Han hade bråda dagar då han skulle
hälsa på skolbarn mm Så att bjuda tomten på något hans inte med....

hunden  Rufus som varit hos mig tidigare var i badet då tomten kom, såg förvånad ut men mkt snäll... Rufus är en blandning mellan cocker och pudel...
  ägaren ville inte ha allt för pudel likt... så det blev en lite cocker likt på huvudet   tyvärr framkommer det inte på bild men han blev otroligt söt...  ååå julrosett i håret så klart... :o)

Kommentarer
Postat av: Carina

Men vad hade tomten i kunten ???

det gör mig lite nyfiken det ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback