div prat

Har väl inget speciellt att skriva om tror jag... helgen gick bra med mkt hög mysfaktor.

Tog väl det mest lugnt eftersom jag inte är ok ännu. Varit hos doktorn idag....

Han sa - då kan vi inte skylla på virus då , det brukar man ju göra när man inte vet vad det är.....??!!! (han hittade alltså inget och eftersom jag inte var /är sjuk, förskyld mm så var det alltså inte virus)
Då sa jag.... kanske bara å acceptera att man är en medelålders tant och att det börjar hända lite saker inne i kroppen då da.....
Han tittade upp på mig och flinade.... Vi kanske ska ta lite prover på dig...
Min vanliga tur när det gäller läkare... har aldrig mött en läkare som kunnat hjälpa mig ... jag vill ha raka ärliga svart pang tjong...fnissfniss...Förstår väl att det inte är så enkelt att vara läkare men de är inte bra på att se helheten måste jag bara få gnälla på.
Det brukar alltid sluta med att jag åker till ngn hokus pokus tant eller gubbe o blir hjälpt..... fniss

På onsdag får jag svar på proverna....

Har dock  tränat lite hund, inte mkt men lite bevakning som gick mkt bra...krutov är riktigt på hugget.

Igår när jag skulle skjutsa ner sonen på träning fick vi klart för oss att de skulle spela en träningsmatch mot Falun... mailet till oss om detta hade inte kommit fram... teknikens under.... det kom i dag förresten....
Falun hade kontaktat oss och ville möta ett lag som spelade bra bandy....  kul att våra killar får beröm för deras "fina"  och schyssta spel... De är faktiskt bara 13 år:-) vad månne de bliva av de grabbarna fniss fniss

Killarna gjorde en mkt mkt bra match och vann med 4-3... Falu har bara förlorat 1 enda match tidigare i år....så det var ju jättekul. Sonen gjorde en mkt bra match med 1 mål... 


Nu är det dags att åka till ön igen...mera träning....  huj så länge

Kommentarer
Postat av: Carina

Men visst känns det alltid så när man besöker läkare, känner igen det där!
Däremot har jag kanske inte kopplat det till
åldern som jag kanske borde :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback