härlig dag "hemma"

 
Bilderna har jag hittat på google... olika "prat"


Idag har varit en bra dag, trots att jag varit trött, och alla symptomer ... jag har varit hemma i från jobbet för att prata med djur igen... det är så underbart.

Började efter frukost med en lång promenad med hundarna så de fick sitt... blev himla trött så jag hann även med lite vila innan alla samtal...

En hund, 2 st hästar och en minigris var vad jag hann med idag... underbara djur...

Ska renskriva "praten" nu men har inte orkat det ännu... djurägaren får  nedskrivet vad som kom fram av samtalet... jag brukar göra det hemma på datorn och maila över eller skicka på det gammla hederliga sättet...  ja det finns faktiskt dom som inte har data och mail mm ännu:-).
Vi går ju alltid igenom samtalen där på plats men jag vill gärna skriva rent hemma på maskin då min handstil inte är den bästa mm går lite fortare på datorn... plus att det finns rättstavning..:-)) fniss Min skalle har just den delen försvunnit... de nhar inte uppdaterats på så länge så det funkar inte längre...fniss...

Satt och tittade på Bygglov... de är för himla roliga... tycker den "gamla" gubben är så himla rolig... fniss fniss... å vad himla fint det blev med altan och snygga härliga lampor på altan... Sådana lampväxter skulle jag jätte gärna vilja ha.... mkt fint tyckte jag...

oj vad trött jag är känner jag... orkar inge mera idag...go natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback