inget nytt under himlen

har väl inget vettigt att skriva som vanligt men som vanligt rullar orden ur munnen... svammel kallas det för;-)

Har varit och lunchat med en arbetskamrat på pingstkyrkan... så enkelt att slinka in där.... å billigt är det också.
Vi hade ett mkt bra och trevligt samtal om livet, barn och arbetet förståss... skönt att få babbla ur sig och sitta och lyssna framför allt... inte vanligt att de manliga öppnar sitt hjärta...  det är bara å tacka å ta emot då:-))
Skönt å komma härifrån också, för annars sitter man ju här i matsalen och vi bara flamsar på.... vi har mkt mkt roligt ...som ngn sa... vi har roliga timmen vid varje rast....Å det stämmer väldigt bra!

Å de är tur det... att man har så trevliga arbetskamrater för annars skulle jag inte stå ut en sekund... de är mkt mkt trevliga...  jag brukar tacka dom för att de förgyller min vardag:-)

ja vad ska jag mer svammla om.... vädret är klart till molning, kom lite snö runt 11 tiden man just nu uppehåll... :-), så gott som vindstilla.....kanske ska söka jobb som väderleks tant...fniss  fniss...

I kväll skulle jag sitta som matchsekreterare för P19 men den matchen har blivit inställd... så vad ska jag hitta på då? fniss... den luckan kan jag nog fylla... det blir mera hundträning... helt klart.

jo... det är det okända också kl 20,00 om jag inte minns fel... det vill jag gärna titta på....

ja nu måste jag väl vara tyst ett tag i allafall:-))

må gott

Kommentarer
Postat av: Plogflickan

Jag gillar oxå det okända på TV !

Postat av: Helen

Så härligt att läsa om "ditt svammel" Det lät som en trevlig stund :) Tänk så viktigt det är med bra arbetskamrater. Det okända är ganska bra, kanske ska kika på det, ska se Happiness 19,00 iaf.
Ha en trevlig kväll

2008-01-30 @ 17:01:46
URL: http://qristall.blogg.se
Postat av: Christina

Det är härligt att få babbla ur sig ibland, ett måste anser jag. Ha det gott

2008-01-30 @ 19:18:12
URL: http://mammastina.blogg.se
Postat av: Pialotta

Visst är det kalas med goa jobbarvänner som man kan sitta o kvissa med:-) Det är en förutsättning om man ska trivas på ett jobb med trevliga arbetskamrater.
Babbla sina ord i en blogg är som en ventil utåt, tycker jag.. man får ut det man vill säja vare sig andra bloggvärldar vill det eller ej..
Ett nöje som jag gillar, ris eller ros .. alltid kul att ha synpunkter och att ta emot detsamma:-)
ha de fint med hund o allt.
Tevlig tid.. tjingeling

2008-01-30 @ 22:37:44
URL: http://kafferasten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback