Geocaching

Har ni hört talas om det tidigare? ... det hade jag :-) .
Geocaching har funnits sedan 2000 och finns över hela världen....
www.geocaching.se eller www.geocaching.com


Vi fick hastigt och lustigt främmande för ngr dagar sedan av släktingar,.. mkt trevligt,...

De drog med oss på en spännande skattjakt... hör och häpna så finns det , jag vill inte avslöja hur många,...X antal skattkistor gömda här i kommunen...

Här är lite bilder från den en kista vi hittade...

 här hittar vi skattkistan

 spänningen stiger... öppna då!

 tyvärr hade vi varken med något att lägga i kistan eller byta ut något men vi lämnade ett tassavtryck i noteringsboken som också ligger i kistan.

 vi la tillbaka skattkistan där den hör hemma.... och lovade att inte röja hemligheten;-))

En härlig och spännande aktivitet... tycker jag då som lätt dras med och kan fantisera om skatter och rövare mm :-))

Må gott i ännu en strålande het dag...

Kommentarer
Postat av: carina

Teknikens under ger oss nya hobbies.

Kanske man ska "lura på" gubben detta så han slippper var sotis på min blogg ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback