ny teknik inget för mig...

ute och promenerade med hundarna... fotade lite och tänkte försöka mig på den morderna tekniken då man kan blogga från telefon... men se det vete fasiken hur man gjorde... jag försökte i allafall .... här kommer lite bilder..

 rasten borde varit över för ett t ag sedan va... rosten har tagit över...

 dags att röja va?... (jag kan vara fräck å påpeka detta då det är min mark;-))

 vet inte varför jag fotade just detta men det kan ha med att jag stod och tittade på ladan och tänkte på vilket konstverk varje planka är...  vilken historia det är bakom varje lada mm... märks att man börjar komma till åren då jag aldrig reflekterat över det tidigare..




Kommentarer
Postat av: carina

Så vackert det kan vara att knäppa på detaljer.

Postat av: Anna

Ja herregud va gammal man måste vara om man orkar och har tid att filosofera över plankor...

2008-07-30 @ 01:40:41
URL: http://chana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback