Sol:-))

Härligt, det är sol även idag.. så underbart.

I går kom alla gipsskivor på plats i stallet... så nu är det stora arbetet klart.... Nu är bara resten kvar:-) pust

Kärleken är så duktig så:-))
I allafall så körde han även igenom i klass II i går kväll... riktigt tävlingsmässigt och krutov gick så jäkla bra.... så skönt när träningarna gett resultat...

I morgon ska jag åka på en kvälltävling, hastigt och lustigt blev det bestämt... eftersom jag itne kan åka på det kennellägret som jag hade bestämt så gjorde jag detta i stället... är hemma i god tid till Persmässan och ha koll på sonen som nu är i känslig ålder;-))

Jag hoppas krutte går lika bra i morgon på tävlingen som i går... tänk vad kul om det håller...

Vi lekte även munken igår igen... undra hur många ggr vi gjort det i sommar... Men jag gillar leken och barnen tycker det är jättekul när vi vuxna är med... igår var jag ensam vuxen... men annars är det nog mest syrran och jag....

I dag ska jag till veterinären med hundarna, den ena ska få en vaccinations spruta och den andra ska göra en veterinärbesiktning för att höja försäkringen...

Nu är kaffet klart.... å jaghar inget vettigt a tt skriva om heller... som vanligt...rena rama rappakaljan:-))

ha en härlig dag  i dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback