om det mesta å ingenting

regn och regn...NU vill vi har fint väder....  de säger ,... efter regn kommer sol.... ja ha NÄR DÅ?

Hur som helst blir det mkt gjort i stallbyggnationen... golvet är gjort, väggarna är isolerade och det är bara en vägg kvar att sätta gipsskivor på,... sedan får taket sitt. Efter det blir det fin liret... :-))

Jag har haft några dagar här med barnen där vi umgåtts och haft riktigt trevligt och mysigt... igår åskade det så kortleken kom fram... det blev poker....  vem vann tror ni?.... inte jag i allafall...  jag är en sådan där som inte tänker utan bara spelar,... jag har inga problem med det... men jag tror andra har stora problem med att jag spelar som jag gör;-)) fniss

I  går var en extra bra dag,... jag träffade de stora barnen,... i alla fall 2 av dom.... "de stora" är ju mina barns äldre syskon,.. som jag fick "på köpet" :-)) de är underbara på alla sätt... å vad man saknar dom...  efter skilsmässan träffas man nästan aldrig...  på grund av flera orsaker... en bor 30 mil bort... en har egen familj och jobbar och sliter ... och den 3e jobbar och sliter me:-)) fniss... nä men,... alla har ju sitt  och vips går tiden så har man inte träffats på flera härrans månader... 
De betyder i allafall jätte mkt för mig... å jag vet att de betyder oerhört mycket för anna och daniel..

Träning av hundarna är ett evigt fortsättande... vi tränar allt... känns det som... nu väntar bara tävlingar... hoppas man kommer med på det man har anmält sig till...

Hade även 2 lydnatsträningar igår.... mkt givande tycker jag... så kul när man känner att man kan tillföra något..

Vad ska ma ngöra idag då? Ja jag vet inte ännu.... en promenad med hundarna, kanske spår... det vore himla kul... sedan ...kanske ska röja i ladugården... kanske börja o ta tag i det,.... är ju tänkt att jag ska röja upp där och städa mm så kan jag ha lydnadsträning  och problem lösning där inne i vinter...  det är inte stort men helt ok... det vore kanon ...

Men för tillfället är jag så trött.... skulle vilja sova mera... det är nog vädret kanske som gör en så trött.... ska nog handla lite vitaminer också... kanske "tanten" behöver det:-))

ha en bra dag

Kommentarer
Postat av: Carina T

Håller med dig, nu måste det snart bli sol och värme! Tittade på vädret i kväll och då påstod de i allafall att värmen kommer till veckan. Vi får väl se.....



Kramisar!

Postat av: Anna

Ja nog skulle du behöva lite sol o ladda med...skickar upp några strålar...känner du :D

2008-07-22 @ 09:52:35
URL: http://filipendula.blogg.se/
Postat av: ejmis

Sovmorgon är skönt men jag vaknar ju alltid tidigt...men man kan ju gå och lägga sig igen ;)

2008-07-22 @ 11:20:18
URL: http://ejmis.blogg.se/
Postat av: Margaretha

Margarethadagen är ALLTID regnig....men idag har faktiskt solen kommit fram igen....Jag hoppas verkligen att den når dig oxå :D

Massa kramar

Margaretha

2008-07-22 @ 12:54:35
URL: http://catfriend.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback