Utställning i Alfta å fika

Då har man varit på Krutovs första utställning...  en rätt bra utdelning..
Han fick cert och bir

 
  tyvärr har jag inge bättre bilder..

hans kritik löd följande:
Mycket välbyggd, harmonisk och maskulin hane. Flott huvud, rastypisk med bra kraft. Flott topline.
Välvinklad, bra ben, rör sig mycket väl, bra päls.

så kul... lille kruttebus skötte sig så himla bra... jag blir så stolt över honom. Spelar mindre roll för mig om de är vackra osv... huvudsaken de sköter sig och fungerar till det man har tänkt... å framför allt fungerar i familjen... å tänk vilken tur jag har... han uppfyller allt :-)) fniss fniss... fast frågar ni barnen... kanske ni får ett annat svar;-)) fniss

Visar också bilder från den jätte fina buketten som jag fick av mina arbetskamrater  
  fin va?!

En stund på Mobackes är inte fy skam... där kan man gå å mysa  och avsluta med fika  

till sist vill jag bjuda på en skön sommarkväll/natt  

må gott och ha en fortsatt bra helg....

Kommentarer
Postat av: Åsa Zackrisson

Stort GRATTIS (igen)!!!!!

Cert och BIR...det är mums det =)

2008-07-12 @ 15:21:22
Postat av: carina

Tänk att vi fick träffas live på Forsparken....och du får ge din harmoniska maskulina hane en till kram fråm mig :)

Som jag sa där... det är hundar man vill se och inte frisyrer.

Postat av: Maria a

GRATTIS! Är inte förvånad över att han blev bir ;), så klart han ska ha cert också, han är ju en snygging! Längtar tillbaka till fikat på Mobackes, så gott, så gott! KRAM

2008-07-12 @ 20:55:43
Postat av: Plogflickan

Grattis till cert & Bir!!

Vågade inte gå fram... // Mija

2008-07-13 @ 21:05:01
URL: http://plogflickan.blogg.se/
Postat av: ejmis

Grattis!

2008-07-13 @ 22:05:32
URL: http://ejmis.blogg.se/
Postat av: Jenniefer

Grattis, vad kul! Ha en skön sommar

2008-07-16 @ 16:36:05
URL: http://canovills.webb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback