å edsbyn å edsbyn å edsbyn röd å blå ...

är en heja ramsa för bandylaget...

Heja byn ... vad duktig de är.... nu blir det en femte avgörande match här hemma i arenan...tjo ho vad jäkla bra !!
 här är hjälten...en av dom alla men han som var vassast i eftermiddag...
anders svensson.


Annars i dag då... jo jag har tränat bevakning ohc uppletande... hjälpt ngr kompisar i lydnaden....
Efter det har jag haft djurprat med en valp på 3,5 månad. så mysigt med valpar....

å så förstås suttit å tittat på matchen... pust vad svettigt det var...

En alldeles kanon dag med andra ord:-)


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Jag bara måste se matchen imorrn. problemet är bara att jag vet inte vart jag ska få tag på nån som har 24:an på det här stället. går upp i atomer om jag missar den :b

Postat av: Cissi

Hejja, hejja, hejja!

2008-03-10 @ 20:49:38
URL: http://cissilina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback