HEJJA BYN

otroligt... vilken match...

jag är alldeles färdig efter matchen.... jag var heller aldrig orolig... faktiskt... jag sa redan efter förre sm att vi är där nästa år igen... och under hela säsongen har jag sagt att det blir sm...punkt slut... :-)) vilka dissutioner vi har haft under säsongen på jobbet... det har varit delade meningar... så fort laget förlorat en match så har de blivit totalt sågad... Men jag har hela tiden sagt... vänt ni ska ni få se att de är spelar för guld...

vilken bragd... pinch tumme mer eller mindre av och blev sprutat under match, liws knä är det illa med och sprutad under match och edling gått på pensilin i 3 veckor... snacka om tjurskallar hela bunten:-)))))


jag och ulf firar faktiskt med varsit glas vin...SKÅL...
Nu bär det iväg till uppsala!!!!


I går i allfall så tränade jag hund, lydnad... o vad det är kul... nu VILL jag ha vår så man kan komma igång ordentligt med träningen.

nä jag klarar inte av att summera och skriva... jag är TOM i skallen ohc alldeles lycklig för killarnas skull och min egen förstås...

Kommentarer
Postat av: Mia

Hihi ja heja byn! Jag var oxå och såg matchen, fy vad spännande det var, man var alldeles skakis ju, hoppas dom tar hem det igen på lördag! Ha en bra dag.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback