hur orkar man:-)

fniss... jag får ofta frågan hur jag hinner med allt... å jag som tycker att jag nu för tiden inte har så mkt att göra... det var mkt mkt mera förr...  när barnen var små... de var kvällströtta fniss... så man hade kvällarna fria...:-)

Jag är väl en sådan person som måste ha mkt att göra för att fungera... ibland blir det självklart mkt även för mig men då är det lugnt i en dag eller två så tar det ny fart igen..

Jag behöver otroligt mycket yttre stimulans... alltså jag behöver få insupa nya inslag i vardagen, och vad det kan vara spelar kanske mindre roll... kanske... det är det som fångar mitt intresse för stunden...

Sedan finns det saker som jag bara måste få göra för å må bra... vara tillgänglig för mina barn... umgås med dom... hålla på med mina hundar så som långa promenader , hund träning, djurprat , healing , "andeprat".... å  en och annan fika vill jag också ha... sedan är jag nog ganska så nöjd tror jag...

Men så länge ma nhar fullt upp... hinner jag inte tänka så mycket ... man bedövar sig med aktivitet fniss fniss

latmasken i mig slår till om jag inte håller igång.... jag får alltid dåligt samvete om jag inte är aktiv... varför... har aboslut ingen aning... har väl med mina tidigare liv att göra antar jag...

Tidigare liv ja... det har jag varit med om under hypnos... det var mkt mkt mäktigt kan jag säga och jag kan rekomendera hypnos terapi.... .. det har gett mig jätte mkt

sov gott

Kommentarer
Postat av: Pialotta

Hypnosterapi.. tidigare liv.. det låter intressant:-)
Bra du har att göra med allt du sysslar med.. lite samma här ibland.. en fot i takhöjd och ingen fallskärm:-)
Ha de fint kram

Postat av: Carina

Jag har provat det en gång och är märkbart förvånad över vad jag berättade om mina tidigare liv.
Dilag kursen var super, ska dela med mig av mina tankar runt den mer på bloggen.
Föresten så tyckte jag att jag såg dig svicha förbi
Edsbyhotellet i en röd bil på morgonkvisten när jag var där då, kan det stämma?
kan det stämma

2008-03-07 @ 07:30:14
URL: http://goldiesmatte.blogg.se
Postat av: Plogflickan

Låter spännande!

2008-03-07 @ 11:45:16
URL: http://plogflickan.blogg.se/
Postat av: Kerstin

ja det är på gott och på ont att ha mycket att göra, går väl an så länge det är kul saker och självvalt... Hoppas du får en skön fredag!

2008-03-07 @ 12:31:19
URL: http://tankeverkstaden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback