igår

glömde tillägga... att jag badade hundarna igår... både två...så duktig så....Fick för mig att jag skulle blåsa dom torr också det har jag aldrig gjort förr...Krutov tyckte det var läskigt....
Men jag sa till honom... - det är ok att känna oro, men du ÄR trygg och säker... slappna av så känner du hur skönt det blåser varmt. Å vips så blev han lugn.. han gäspade 2 ggr, smaskade till en gång och sedan kom sucken... :-)

Ja tänk... ibland blir jag förvånad själv hur bra komunikation fungerar... för ibland får jag det inte att fungera fniss fniss... inte alltid så lätt:-))




Kommentarer
Postat av: Carina

Komunikation är är lurigt det ;)
Men jag tror att du är bra mycket längre på väg med att förstå vikten av det än många andra.
Själv så fick jag några Aha-upplevelser om det på kursen den här veckan.
Det var kanske tur att jag inte viftade och stod i när du svichade för mig i går....eller jag fattade nog lite försent jag med för hunnit med det ;)

Postat av: Anna

Ha.. vilken härlig hund. Ni talar samma språk då. :D

2008-03-07 @ 16:17:36
URL: http://filipendula.blogg.se
Postat av: soffie

Guu va bra att han blev lugn då.
Önskar dej en trevlig helg.Må gott

2008-03-07 @ 18:02:30
URL: http://soffie69.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback