ursäkta

Vill börja med å ursäkta mig... för nu kommer det förmodligen dröja lite innan jag kan skriva ohc läse era bloggar...  tyvärr... så fullt upp.... har en liten rast här på jobbet så jag skyndar mig å skriver lite bara så ni vet att jag INTE har glömt bort ER och era bloggar.

Nu snart ska jag sluta tidigare igen... för sonen har borta match i sandviken i kväll... bussen går 16,00... å jag ska hinna handla, laga mat, gå en lång promenad med hundarna före.... Vi kommer hem runt 22,30.. Tack o lov kommer ulf å hämtar hundarna så de slipper vara själva så länge...

I morgon har jag djurprat hela dagen och kvällen.... 5 djur.... 3 hästar och 2 hundar tror jag det är... kanske en katt jag minns inte...

Fredagen är full speckad igen.... med en massa måsten i hemmet ohc hundarna.....

För på Lördag ringer kl 05,00... för bussen går 07,00... till UPPSALA !!!!!!  tjo ho.... vi kommer väl hem vid 21,00 tiden å då är det bara å ta hand om hundarna och packa upp en hel dags packning.... Tack ni som hjälper mig med rastning av hundarna en sådan dag... INTE lätt när "alla" ska på bandy och när ma nhar en krutov.... fniss... inte alla som fixar honom....fniss fniss

Söndag hoppas jag att jag kan ta det lugnt och göra såna viktiga saker som att läsa era bloggar... för det är ju så kul å få äran att ta del av era liv...

Måste städa... ser ut om en jag vet inte vad.... pust... Å inte har jag hunnit ta tag i mitt sovrum som jag och anna bytte för ett tag sedan... ALLT är i en enda röra.... fy fan... Å på torsdag måste jag ha allt i ordning för då kommer VIMMERBY hit ...tjoho....

Nu måste jag rusa...sonen ringde... kris på flera sätt... hörs kanske på söndag....

ha det bra

Kommentarer
Postat av: maria

Vad har jag sagt!! Jag hjälper dej när vi kommer upp. Ägna dig du åt dina barn o dina djur istället! Ta´t lugnt:) KRAMAR

2008-03-12 @ 21:17:55
Postat av: Carina

Ta det lugnt.....jag förstår inte hur du kan vara så col med djurpratet när du far fram så här annars i vardagen ?
Men jag misstänker att varenda bybo går som i en bubbla fram till lördagen då det är över ;)
HEJA BYN !!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback