lite fniss

När Tarzan o Jane träffades uppstod kärlek o lust
från första ögonkastet.
Jane frågade Tarzan:
- Hur brukar du lösa sex-biten här ute i djungeln?
- Tarzan vet inte sex, svarade han.
Jane förklarade o Tarzan svarade:
- Aha, Tarzan göra de me hål i träd, yuccapalm.
Jane la sig på marken o sa:
- Gör de me mig!
Tarzan klädde av sig, tog sats o sparkade sen Jane mellan bena
- Va, fan gör du?
- Tarzan bara kolla inga jävla getingar i hålet :)



Varför männen kissar stående...


När Gud hade skapat Adam och Eva, hade han två saker kvar som han tänkte ge
till dem.
Gud sa:
- Jag har två saker kvar till er, den ena är konsten att kissa stående...
Adam avbröt:
- Jag, jag vill ha den, det skulle vara riktigt kul, livet skulle vara
mycket lättare och roligare!
Gud tittade på Eva som nickade och sa:
- Varför inte, det är inte så nödvändigt för mig.
Så Gud gav Adam den här gåvan. Adam skrek av glädje, hoppade upp och kissade
runtom, skvättande på väggarna och sprang till stranden och kissade och
beundrade mönster han gjorde i sanden.


Gud och Eva tittade på Adams glädje och Eva frågade Gud:
- Och den andre saken som Du skulle ge bort som gåva?
Gud svarade suckande: - Hjärnan Eva, hjärnan.

Kommentarer
Postat av: Helena

Man tackar för den komplimangen.
Ha,ha den förste hade jag hört, men inte den sista. Den var riktigt bra.
Ha det gott. Jag kontrar med en fräckis imorgon.

Postat av: Carina

Just det, hjärnan, kvinnlig list :-)

2008-05-30 @ 05:27:24
URL: http://skalet2001.blogg.se
Postat av: Ragnvi

Hi, hi dom var bra!
Burken - nu förstår jag!
Fick en tankeställare av dig nyss - är ju första sommaren vi har hund, ska genast köpa en liten badpol till henne! Rekommenderar du någon speciell?!

2008-05-30 @ 12:10:44
URL: http://Rankans.blogg.se
Postat av: Margaretha

He he he ja då förstår man ju varför vi kvinnor e så överlägsna.......fniss
Kram
Margaretha

2008-05-30 @ 19:44:28
URL: http://catfriend.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback