puss puss stor kärlek

image397

Krutov hälsade på några ungdjur på vår promenad idag. för säkerhets skull kopplade jag honom för jag vet hur tokig han är i "kossor".... han ålar, han kryper han gör allt han kan för att göra sig så liten som möjligt för att alla "kossorna" ska våga komma fram... ju fler ju bättre,.... sedan sätter puss kalaset igång... han pussar och pussar och de slickar och slickar ... det är helt sjukt å se.... har aldrig sett något liknande ... jo han gjorde så förra sommaren också...
När ha n var lös så låg han där och "kossorna" stod i ring runt honom och de pussade och slickade... men jag blir lite orolig för jag är ju rädd att någon får för sig att stampa på honom ... man vet aldrig med ungdjur...

Kocco däremot...hon jäklar annamma rusar på hon och sätter gärna tänderna i ... här ska ingen komma nära inte !!!

Tänk vad olika de är... han so m är rena dynamit paketet och har temperament  är så otroligt stilla och är så snäll med ungdjuren... och kocco tvärtom... för henne blixtrar det bara till :-)) fniss

Ja de är underbara ... mina små lakritstroll....

Kommentarer
Postat av: carina

Hi,hi han diggar väl de sträva blöta kotungorna
..alla har vi ju våra böjelser ;)

Postat av: marie

härlig bild..
vovven ligger där så snällt, när en massa kossor luktar.
att han inte blir rädd, de är ju så mycke större..

2008-05-21 @ 21:45:46
URL: http://tallrotsmarie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback