säger bara en sak...

det är 14 grader varmt nu.... underbart!!!

vilken eftermiddag och kväll... kvällsmat ute på altan... satt och myste med barnen i 1 timma.

När maten lagt till sig i magen blev det att leka munken är lös ... det var jag, daniel, erik, kalle och jonatan...
Har ni inte gjort det så gör det... för det är ganska så kul :-))

efter det så var det bara lugnet och välmåendet kvar...så härligt...

JO jag tränade lite hund också här hemma... eller rättare sagt... jag provade.... prova är mindre än en kvart.... :-))


Kommentarer
Postat av: Ragnvi

Hej på dig! Skrämmande skylt härovan men tror nog den är fejkad!?!?!
Jag undrar; vad är munken är lös? Har aldrig hört om den leken, tror jag....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback