ett charmtroll

fredagens jobb avslutades med detta charmtroll,  den här godingen skulle bara badas, tassarna skulle friseras, klorna skulle bli korta och fina och putsa lite på huvudet... så gullig så... men jag sprarade så mkt så ett vi kunde sätta upp en rosett med en strasspärla i.

kvällen bjöd på middag hemma hos mig...  här håller jag på att duka och försöker göra lite myspys. Syrran och hennes familj och ANNA kom för å fira in helgen.

Jag bjöd på kött tror det var oxkött? (vilken kock jag är) gjorde sås av grädde, soya i massor och sambaolek...å  sallad förståss... till det ris eller potatis... J ag tycker potatis är mycket godare så jag väljer det.
De n här såsen är så god så man gärna vill slicka tallriken efteråt... JAG gjorde det sist vi åt det ... ungarna tappade hakan och skrek.... men MAMMA!!
Men snäll och väluppfostrad som jag ÄR så lovade jag att inte göra det nu när vi hade gäster....:-)
Lite rött vin till är super;-))

nä nu måste jag dra ner till ÖN... ska hjälpa till där nu i några timmar... denna gång i cafeterian...jäkligt tråkigt då man inte ser någon bandy alls där...

Ha det så bra

Kommentarer
Postat av: Carina

Oj vilket underbart stort kök du ser ut att ha,

hemtrevligt verkligen!

Skitsnygg lampkrona över bordet har du också :-)

Postat av: ejmis

Vilken sötnos!!

Vad är det för ras?

2008-11-01 @ 13:21:35
URL: http://ejmis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback