snö storm, ja nästan

oj oj vilket väder vi har här... antar att det är lika mest överallt....

har väl sovit endast ett par timmar,... nästan som vanligt... man känner att man är inte super pigg ...

ja, har väl inget att tillägga känner mig mest prat sjuk...:-) önskar nu att vi alla hade kunnat haft ett stort fika möte.... stor kopp kaffe med ngt gott fika bröd till... kanske lite väl tidigt med sötsaker... suget börjar infinna sig annars efter lunch för min del men nog kan jag offra mig...

veckan som kommer är det bara djurprat, djurprat hela veckan lång. Det är lite häftigt tycker jag att det fått sådan fart... härligt att kunna hjälpa alla djuren.
Kommer nog att få abstinens vad det gäller klippning och trimning.... fniss fniss... jag tycker det är så himla kul.

Något annat kul....
i slutet på veckan närmare bestämt söndag tror jag det blir... åker jag till mitt gamla "bo".... vimmerby... ska hälsa på mina bästa vänner.... maria och lasse.... Maria och jag har känt varandra i 30 år i år och vi båda fyller /fyllt 45 i år.... så vi har lite att fira....
Sist jag var där är 1,5 år sedan å så länge har jag inte varit borta från vimmerby sedan jag flyttade därifrån för 23 år sedan ... fan vad åren går fort... Vi har haft en otroligt bra kontakt genom alla år och ibland har vi träffats ,,, jag tror rekordet är 8 ggr på ett år trots de 50 milen som är emellan oss... Nu har de varit hos mig flera ggr och det är verkligen min tur att komma ner....
Hundarna ska bo hos Malin Tangfelt... det blir jättekul för dom å komma på hundkollo som jag kallar det för....
Ulf erbjöd sig så snäll som han är men jag vet att han har så mkt att göra så jag vill inte att de ska vara till någon belastning ....
Nä nu måste jag nog jobba lite...

håll i hatten nu... i snövädret...

Kommentarer
Postat av: Ragnvi

Godmorgon! Från ett vindpinat Trönö! Usch sicket väder!

Bandy o hundar för hela slanten hos dig läser jag! Och resa till mörkaste Småland ska du göra också! Hoppas vädret är bättre då!

Ha, knäpp av blixten på kameran så får du nog till ett foto!

Postat av: soffie

Å vad roligt att resa till dina gamla hemtrakter,

ha en go dag å hoppas du inte blir insnöad idag

2008-11-24 @ 09:49:27
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: Sara

vad kul att du kommer ner till lilla vimmerby ju. =) här snöar det massor idag, tyvärr! jävla skitsnö. hihi..

2008-11-24 @ 12:01:58
URL: http://donotlietomeanymore.blogg.se/
Postat av: Mia

Men åååå vad roligt! Du får hälsa till Småland från mig, har ju bott där nere i 13 år...

Kul att grabbarna spöade Sandviken, grattis till dom!!

2008-11-24 @ 17:45:47
URL: http://matmia.blogg.se/
Postat av: Kerstin

Hej!

Vad kul att det går bra för dig!

Här är vi helt insnöade ha ha ;)

Lilla Phila blir alldeles kall om magen!

HA det gott!

Kram Kerstin

2008-11-24 @ 18:43:05
URL: http://www.foggens.se
Postat av: Margaretha

Ja fy sjutton vad det blåser....huamej....

Kram

Margaretha

2008-11-24 @ 20:23:11
URL: http://catfriend.blogg.se/
Postat av: Anonym

vi får väl ta varsin webkamera och koppla upp oss när vi sitter med bulle och kaffe ler

Pia och jag hade det lugnt idag på trimmet - alla kunder var insnöade...så vi hade kunnat fika länge med dig ha ha

2008-11-24 @ 22:06:10
Postat av: Maria i Vimmerby

Hej du! Jag tror till och med att rekordet är 9 gånger på ett år! Längtar till söndag :) KRAM

2008-11-25 @ 07:41:30
URL: http://tootoolah.blogg.se/
Postat av: Åsa.S

Nää du... här i Västsverige har vi nästan ingen snö alls, men jag skall uppåt näst-nästa helg, så jag hoppas den ligger kvar då.



Ha en fin dag!

2008-11-25 @ 11:02:38
URL: http://glansigyta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback